Pardavimų rinkos

Lietuvoje „Amber pasta“ užima lyderio pozicijas pagal parduodamos produkcijos kiekį. Tyrimų bendrovės duomenimis, mūsų gaminama produkcija užima apie 35 % mažmeninės makaronų pardavimo rinkos. Populiariausi įmonės prekiniai ženklai – GINTARINIAI ir PASAKA.

Per pastaruosius dvejus metus bendri įmonės pardavimai išaugo apie 50 %.

Didelę dalį – apie 70 % savo gaminamos produkcijos – įmonė eksportuoja.

2008 m. pirmą kartą lietuviški makaronai buvo pradėti eksportuoti į Afrikos žemyną, kuris šiuo metu yra didžiausias mūsų makaronų vartotojas ir jame turime ne vieną svarbų ilgalaikį partnerį.

Taip pat „Amber pasta“ augina savo pardavimus Artimųjų Rytų regione, turi pirkėjų JAV ir ne vienoje ES šalyje.